Avis récents

4 étoiles sur 73 commentaires

Heidi DaenenIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

Verlinden Gitte24-05-2026

Livraison:

Repas:

Bij bestellen 1 durum en 2 kapsalons aangeduid. Durum had amper groentjes Nog teleurstellender, BEIDE kapsalons hadden NIETS van groenten. Jammer van het geld...
Heidi Daenen17-05-2026

Livraison:

Repas:

zoals altijd dik in orde en altijd heel vers vlees en brood .. Top!
Anoniem04-05-2026

Livraison:

Repas:

De kebab en pizza waren zeer lekker. Tussen sommige broodjes zat wel minder vlees en groentjes ten opzichte van de rest. De levering was perfect op tijd.
Heidi Daenen29-04-2026

Livraison:

Repas:

ik ken het restaurant al, en ben altijd tevreden eerst via takeaway maar die mensen zijn onbetrouwbaar, dit was de eerste keer via menute en ik ben zeer tevreden
Generaal Lemanstraat 7 Hasselt25-01-2026

Livraison:

Repas:

Geen pepers. Extra vlees was gevraagd maar niet gegeven. Kebab hing aan de deur en was koud. Blijkbaar was aanbellen te moeilijk.
Evy Broeders17-11-2025

Livraison:

Repas:

kapsalon was enkel vlees en fritten en saus, geen groenten
Anoniem15-11-2025

Livraison:

Repas:

Het kebabvlees was veel te dik gesneden, taai en absoluut niet lekker. Het leek alsof er geen enkele zorg aan was besteed. Het kipbroodje was nog erger: de kip was droog en totaal niet vers. We hebben uiteindelijk bijna alles moeten weg doen !
Bernadette Roeges15-11-2025

Livraison:

Repas:

Anoniem08-11-2025

Livraison:

Repas:

Geen pepers, kip in het broodje droog. Waardeloze kebab